reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Kuruc

Peter Kuruc

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som manžel, zatiaľ nie rodič, ale teším sa na to. Predseda OZ Nádej pre deti Nepálu. Introvert ktorý píše blog, aby propagoval nie seba, ale svoju prácu a potreby v tomto svete. Netúžim po sláve, ale ocenenie vždy poteší. A je pravda, že písanie ma občas baví.Vyštudoval som cirkevné konzervatórium, následne Evanjelikálnu Teológiu na Pdf UMB, neskôr žil v UK a pracoval s drogovo závislými. Potom som žil v Thajsku a Filipínach, kde som pracoval s obeťami sexuálneho otroctva. V súčastnosti žijem so svojou manželkou v jej rodnej krajine Nepále. Sme partnermi v miestnom detskom domove, kde sa momentálne staráme o 12 detí. Okrem toho sa venujeme miestnym "deťom ulice" a deťom v okolí všeobecne.V prípade záujmu nájdete viac informácií na:www.hopeforkidsnepal.orghttps://www.facebook.com/hoperforkids/Ďakujem, za váš záujem. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ dávnych pubertálnych časov.Pár Článkov z posledných rokovPár zážitkov z minulostiNázoryNepál

reklama

Nepál

Zimná pomoc pre deti v Nepále.

Peter Kuruc

Zimná pomoc pre deti v Nepále.

80km za 9 hodín...autom...Aj také je cestovanie v Nepále. Ak vás zaujíma viac, pozrite si krátky dokument o našej práci.

  • 14. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 254x
  • 0
Deň v uliciach Káthmandu.

Peter Kuruc

Deň v uliciach Káthmandu.

Dnes by som vám rád predstavil, ako zhruba vyzerá náš deň s Leenou, keď pracujeme s deťmi na uliciach Káthmandu.

  • 22. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 777x
  • 0
Žena, ktorej umreli od hladu dve deti a jedno pre chrípku.

Peter Kuruc

Žena, ktorej umreli od hladu dve deti a jedno pre chrípku.

Máte chuť prečítať si niečo o ľudskom nešťastí? Najprv ale začnime tým ako som sa k príbehu vlastne dopracoval.

  • 16. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 555x
  • 0
Vianoce pre bývalých detských otrokov.

Peter Kuruc

Vianoce pre bývalých detských otrokov.

Všetky deti ktoré žili v minulosti na ulici, alebo boli detskými otrokmi majú niekoľko vecí spoločných. Určite medzi tieto spoločné veci“ patrí nedostatok lásky, detstva a dobrých spomienok.

  • 29. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 899x
  • 5
Zo smútku do radosti.

Peter Kuruc

Zo smútku do radosti.

Bol to deň ako každý iný, stres, kopa starostí na krku a depresia sa už pomaly zakrádala... potichučky spoza chrbta. Našťastie som mal ale namierené k našim deťom, bolo mi jasné, že tam ma to prejde.

  • 28. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 618x
  • 8
reklama
Chlapec a policajt.

Peter Kuruc

Chlapec a policajt.

Ako by som len opísal obraz, ktorý som videl pred pár mesiacmi a dodnes ho mám často pred očami. V tom čase som z neho bol ešte veľmi šokovaný, a tak sa mi zaryl hlboko do mojej pamäte...

  • 13. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 525x
  • 8
Ako sme riešili zapojenie internetu dva mesiace.

Peter Kuruc

Ako sme riešili zapojenie internetu dva mesiace.

Dnes som sa rozhodol napísať o jednej z našich posledných príhod zo života v Káthmandu. Mne osobne s odstupom času pripadá zaujímavá a aj trochu vtipná. Nie každý dnes predsa rieši zapojenie internetu približne dva mesiace.

  • 4. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 737x
  • 7
Ako, sme sa stali partnermi detského domova.

Peter Kuruc

Ako, sme sa stali partnermi detského domova.

Do daného detského domova som sa dostal prvýkrát po zemetrasení v roku 2015. S Leenou sme boli zasnúbení a podľa miestnej tradície som nemohol bývať v okolí jej domu.

  • 14. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 777x
  • 3
12 ročné dievčatko, ktoré sa zachránilo z otroctva útekom.

Peter Kuruc

12 ročné dievčatko, ktoré sa zachránilo z otroctva útekom.

Dnes by som rád napísal príbeh malého dievčatka, malej Sapny (meno nie je pravé ), ktorá od svojich šiestich rokov slúžila v dome jej Pánov v jednej z častí Kathmandu.

  • 25. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 638x
  • 19
Deti, ktoré žijú na ulici.

Peter Kuruc

Deti, ktoré žijú na ulici.

Čo si väčšina z nás pomyslí ak stretne na ulici bezdomovca? No asi si to zaslúžil. Buď pil alebo prehral všetko čo mal. Čo by ste si ale pomysleli ak by ste stretli na ulici dieťa? No to už je iná káva.

  • 20. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 182x
  • 7
reklama
Zabijaci v Kathmandu, alebo miestny vodiči autobusu.

Peter Kuruc

Zabijaci v Kathmandu, alebo miestny vodiči autobusu.

Už je to nejaký čas, čo som napísal príspevok na blog. Žiť v Káthmandu je dosť časovo náročné. Väčšinou nie je elektrina, inokedy treba zháňať vodu, potom naháňať smetiarov...ale dnes chcem o niečom inom.

  • 28. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 274x
  • 6
Aké je to mať dopravnú nehodu v Nepále?

Peter Kuruc

Aké je to mať dopravnú nehodu v Nepále?

Aké je to mať tu dopravnú nehodu, prežiť a nezblázniť sa zo všetkého čo to prinesie? Tak ja vám o tom teda porozprávam z prvej ruky.

  • 12. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 462x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu